Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

poniedziałek, 24 czerwca 2019

[20] Znowu... ~Miachar



„ZNOWU... ”


Znowu jesteś tu
Obleczona w biel
Niczym anioł
Pozbawiony na zawsze
Skrzydeł

 Znowu przed tobą
Ta szklanka pełna
Nie krwi, lecz
Marzeń, które nigdy nie
Zaistnieją

Znowu wypijasz to
Wszystko w tych
Kilku łykach i myślisz,
Że w końcu będzie miało
Smak

Znowu siedzisz tu,
Jakbyś nie miała miejsca
Dla siebie i swoich marzeń
Gdzieś, gdzie jest
Ładnie

Znowu jesteś tu,
Bo dla ciebie impreza
Życie już się skończyła
I pozostał ci już tylko
Koniec

2 komentarze:

  1. Jaaaa 😍 podoba mi się ten wiersz. Odzwierciedla teledysk jak i tekst piosenki. Bardzo ładnie ❤️💛💛💚💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Kają - bardzo ładny wiersz ^^ Oddaje klimat zarówno tekstu piosenki jak i teledysku. Swoją drogą, jest to niezwykle ciekawa interpretacja teledysku :o Nie patrzyłem na to tak wcześniej, hmmm... Lubię właśnie w Twoich wierszach to, że otwierają mi oczy na zupełnie inne perspektywy :D

    OdpowiedzUsuń