Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 30 czerwca 2019

[21] Chciałeś mnie przekonać, ale nie ~Miachar


„CHCIAŁEŚ MNIE PRZEKONAĆ ALE NIE”


Słowa wypluwane niczym
Woda u swojego źródła
Twarz w fiolecie
Winogrona zerwanego
Szarego lata

Tłamsisz w sobie
Oddech który odróżnia
Cię od trupa
Wymachujesz nożem by
Ciąć powietrze

Tak bardzo tego chciałeś
Pupilkiem mnie czyniąc
Tak myślałeś
Chciałeś mnie przekonać
Ale nie

Nie wejdę w twoją
Wizję świata gdzie
Nie ma nic poza
Mrokiem zmarnowanych
Dni i marzeń

Staję więc przed tobą
Unikając twego miecza
I z własną bronią
Przystępuję do tej walki
By wygrać

Unoszę swą tarczę
Milczę zbliżając się
Kolejny krok
Chciałeś mnie przekonać
Ale nie

Zderzę się z tobą
W pył przemienię
Twoją wizję zła
Chciałeś mnie pokonać
Ale nie

Ja ci nie
Ulegnę

1 komentarz:

  1. Wiersz pokazuje dużą siłę i ogromne emocje, chwilowo przytłaczające.
    Widzę w tym także manifest pisarza , SZCZEGÓLNE fragment gdy staje do walki. ( Mam nadzieję że za bardzo nie przeinaczylam znaczenia tego fragmentu. ) Jak zawsze bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń