Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

poniedziałek, 18 marca 2019

[6] Wiersze: Teardrop on the fire ~ Kaja Wika


Biegnąc przed siebie, zagarniam powietrze
Przecinam wiązki eteru swym tchnieniem
Zostawię poświatę rzeczywistości za sobą
Spojrzę na egzystencję z umileniem


Nie wierzę w to, co mi mówią o życiu
Na kartce papieru kłamstwa wykluczę
Zaufam swojej paranoi w rozpędzie
Zatrzymam się i może się czegoś nauczę

Stanę nad krawędzią istnienia i śmierci
Nim w magiczną przepaść znowu spadnę
Zaplotę węzeł między tym co było, a będzie
Lecz nie zawisnę tutaj na zawsze

Pomacham nicości na pożegnanie
Odchyle istotę tworzenia i zacznę spadać
Wywołam ogień, ziemię, powietrze i wodę
Aż sama we wszystkie żywioły zacznę się scalać

Nie żyjesz naprawdę, ktoś mi powiedział
W alternatywach swego miejsca szukasz
Percepcja zależna jest od esencji bytu
Będziesz pewny jeśli sobie zaufasz


3 komentarze:

  1. O, tu jest pare wersów nad którym przysanełam, zeby dłuzej pomyslec.
    Jak ten:
    Zatrzymam się i może się czegoś nauczę.
    Prawda. Prawda, ze uczymy sie czegos, dopier, gdy sie zatrzymamy. Mozemy nabierac doswiadczenia w biegu, to troche jak bieganie po Eos i wbijanie expa, ale dopiero gdy pojdziesz na camp albo zamelinujesz sie w jakims motelu, masz szanse tez exp przyswoic i levelowac. No nie?

    Nie żyjesz naprawdę, ktoś mi powiedział
    W alternatywach swego miejsca szukasz
    <3
    Oy jak duzo w tym jest. Ale czy alternatywa nie moze byc rownie prawdziwa jak znana nam wszystkim rzeczywistosc? Nie powiedzialabym. Czasem inne swiaty wydaja mi sie prawdziiwsze niz ten.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam z alternatywami😅 rzeczywistość momenatmi nudzi, czasami przylacza, a książki, gry czy filmy nadają niekiedy potrzebnych kolorów szarym realiom

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałem wiersz trzy razy i za każdym razem znajduję w nim coś nowego :D Ale chyba najbardziej przemawia do mnie to, że o swoim losie sami decydujemy i nie powinno się oceniać innych osób, bo nie wiemy co przeżyła jakie ma doświadczenia, jakie myśli i emocje. (No chyba, że już trochę za bardzo poleciałem z interpretacją? :P ) W każdym razie, super wiersz :D

    OdpowiedzUsuń