Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

poniedziałek, 29 lipca 2019

[25] Jestem tylko ~ Miachar


„JESTEM TYLKO”
Zawrócić
Jak łatwo powiedzieć
Kiedy ma się coś więcej
Niż tylko ciasne koryto

Przepłynąć
Jeszcze raz w tym
Ładnym miejscu gdy
Nie jestem taka sama

Zatopić
Stare łajby łodzi
Na których leżało kiedyś
Tyle złowionych istot

Napoić
Skaczących i pozbawionych
Ostatnich oddechów
Swoim czarnym bytem

Ożywić
Dawne marzenia
O podboju światów
Z dwóch różnych krańców

To już nie dla mnie
Ja  jestem tylko
Wyschniętą rzeką

1 komentarz:

  1. Och, na początku czułam się jak ta woda, widziałam miejsca, o których mówiłaś, łodzie, koryta i ryby pływające w niej i to jak przemierza świat różnymi kanałami, rzekami i potokami, a potem zgasiłaś mnie i moje wyobrażenia.
    Został tylko suchy piach, parę kamieni na dnie.
    Bardzo fajny wiersz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń