Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 2 lutego 2020

[47] Własną drogą ~ Yanginoku

"Własną drogą"


Już dawno chyba zapomniałaś.
Jaki jestem obłudny.
Ciągle chodzę własnymi ścieżkami,
a Ty wciąż wierzysz... że tulipany, ze szkła są najpiękniejszym kwiatem.
Nie wiem kto jest bardziej w desperacji.
Ja czy pociąg wykolejeńców...
Do których tak namiętnie szeptałem.
Powtarzałem Ci nie raz, że jestem jednoraki.
Wciąż wycinając Ci na twarzy blizny przeznaczenia.
Spróbuj chociaż raz, przewrotnym być jak Ja.

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Och, jak do mnie ten wiersz przemówił. Ma taki nocny wydźwięk, pokazujący dwulicowość ludzi i to, że potrafią wykorzystać kogoś bez skrupułów. I do tego mieszać w głowie. Ładne to, z naturalnie wplecionymi kluczami. Dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to porównanie do szklanych tulipanów. Jakieś takie estetyczne! Lubię coś, co ładnie brzmi. No i fajne podsumowanie z tą przewrotnością, chociaż o wiele bardziej lubię 5 pierwszych linijek. Później dla mnie te klucze są już trochę mniej wiarygodnie wplecione, ale to tylko moja opinia. Lubię poezję w twoim wykonaniu. Fajna perspektywa narracyjna gościa, który sam przyznaje się do tego, że wykorzystuje innych dla własnych korzyści.

    OdpowiedzUsuń