Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

poniedziałek, 16 grudnia 2019

[40] Opowiem ci tamten dzień niewyraźny pokrótce i niedosłownie ~ Wilczy

niewyraźne jest to, co widzę
pełne zahamowań i łat
ledwo się trzymam nogach
ale podziwiam
świat

rzeczywistości się nakładają
niedobrze mi hermetycznie
wodne światy puszczają
szybują na grzbietach mórz
skurcze świadomości
zaczynają męczyć już

pierwszy za oknem śnieg
sypie się z łupin nieba
opada jak łupież
na twoje ramiona

zapamiętam ten czas, ten dzień
godziny niedelikatne
jako coś ekstremalnego
wartego
rezultatu i tego śniegu

teraz dzieci dzierżawią bajki
wodne przestworza, brak tchu
w moim nawiedzonym mieście
natura uprzątnie resztę
tym razem
bezboleśnie

3 komentarze:

  1. Niedosłownie , ale jak wyraźnie. Widzę, czuje i przetwarzam piękne słowa. Wiersz jest piękny i za każdym razem gdy piszę wychodzi ci to lepiej. Zachęcasz, zachęcasz więc może sama naskropie coś magicznego, dwuznacznego o mocnym przesłaniu tak jak twój wiersz. Jak ja bardzo lubię poezję. 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Cieszę się, że nie jest to "jeden wiersz na dziesięć lat", bo nie tak dawno był poprzedni, czyli zaczynasz częściej sięgać po poezję :D i bardzo dobrze. Choć strof i wersów nie jest dużo, to mnie porwałaś między słowa, ustawiłaś między malowany nimi obraz i nakazałaś patrzeć wokół, chłonąć emocje oraz znaczenia. Och,pisz więcej poezji, proszę! Ja chcę przeżyć to kolejny raz!
    Dziękuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń