Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 23 maja 2021

[100] mój duch niespokojny ~ Wilczy

miałam zupełnie inny pomysł na temat, ale przeszłość wylazła z dziury, w którą ją upycham, no i tak się oschle zaprezentowała. i nie dała mi zrobić nic więcej, pizda.

 _________________________________

ten mój duch niespokojny

na drugim stoi miejscu

wmieszany w tłum zmielony

z warstw ważniejszych spraw

 

układam cię w swojej głowie

upycham

 

spośród wycia wilków

wystaje twoja ręka

zniszczona detergentem

w którym mnie rozpuściłaś

 

nie karmię gniewu mailami

nie piszę, nie dzwonisz

nie dzielę się z tobą filmami

ale ty udajesz

że mnie subskrybujesz

 

i kiedy już dziury w głowie

rzygałam myślami pustymi

dolałaś oliwy 

 

teraz

zajmiesz się moim płomieniem



2 komentarze:

  1. Przeszłości już nie ma. Jest tylko teraz, więc niech się idą pieprzyc duchy wczorajszego dnia. Niech zabierają gnijące łapy z powrotem pod ziemie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.
    Widzę tu gniew i niechęć wymierzoną w demona, który na nowo się pojawił. Niezły manifest uczuć względem niego. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń