Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 20 marca 2022

[120] dwa cztery wojna ~ Wilczy


jestem niespokojna

obok toczy się wojna

kto by pomyślał

o rany

że tego doczekamy


chuju zbolały 

a żeby cię zajebały 

własne pały


narodzie otępiały

oby cię wybudzały 

ruskie wystrzały

spać nie dały 

piekła upały

krzyki zabijanych  

wycie alarmowych 

systemów atomowych


chcesz neutralnie 

być sądzony za zbrodnie

nikt ci nie daruje 

Ukraina triumfuje


korytarzem życia 

ty i twoi bracia

przejdziecie popędzani 

ostrzałami


za takie skurwysyństwo

za skończone dzieciństwo

zapłacisz własną krwią

żołnierze się wkurwią

narody wydrwią 


anonimowi 

przejmują sygnały

by się dowiedziały 

rosyjskie pany 

jakiś zakłamany


świat ci nie wybaczy

zobaczysz co znaczy 

gdy cię dotyczy 

chodzenie na smyczy


ej kurwa wystarczy

niech to się skończy

dzieci powinny być ulicy

a nie pierdolonej piwnicy


widoku tych małych 

niewinnych poddanych

jeszcze nienazwanych 

w schronach narodzonych

już nie odzobaczę

obfitują w nie noce


serce mi pęka

ta twoja wojenka 

ma tyle sensu

co różne kolory 

sekwensu


2 komentarze:

  1. To chyba najlepszy twój wiersz, jaki czytałam, jest w nim tyle informacji, emocji, każdy wers jest silniejszy od poprzedniego,
    Jest w nim moc i siła sprawcza.
    Taki utwór poruszyłby tysiące. Weż go gdzieś jeszcze opublikuj bo to jest istna petarda !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Och, czy ten wiersz ruszył w świat? Bo jestem pewna, że reprezentuje wkurw wielu setek tysięcy ludzi, którzy gotowi są nie tylko dalej wspierać Ukraińców, ale i dopaść Putina.
    Poza wkurwieniem jest tu i smutek matki, która nie może patrzeć, jak innym dzieciom dzieje się krzywda.
    Piękne, mocne.

    OdpowiedzUsuń