Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 6 lutego 2022

[117] Matko ~ Wilczy


 składam się ze zmartwień

niedomówień

pyłu porzuconych wspomnień


jestem ilorazem twojej niechęci

pomyłką popełnioną z ufnością


miałaś mnie chronić

miałaś być

silniejsza ode mnie


a ona nawet nie wie

kim jesteś


w takie noce przeglądam

archiwum naszych spraw


po co się torturuje



...



zamykam.







2 komentarze:

  1. Utwór pełen bardzo silnych emocji i spojrzeń w przeszłość. Nie ma tu pytań ale są jasne odpowiedzi. Świadomość I wiedzą jak chronić siebie i swoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Nie jestem w nastroju do czytania zabawnych rzeczy, jednak te pełne smutku, wspomnień i przeszłości, pewnego rodzaju gniewu i rozczarowania mocno do mnie przemawiają, nic dziwnego, że poczułam więź z podmiotem lirycznym. Ładne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń