Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

sobota, 11 września 2021

[107] Zmęczona lotem ~ Kaja Wika



Ukrywam sie w tym małym pudełku
We własnym wiezieniu myśli
Jak ptak w złotej klatce zamknięty
Co nawet śpiewać nie pomyśli

Uciszam swe głosy wewnętrzne
Już nie mam siły ich słuchać
Stukają w me ścianki zawzięcie
Nie wiem jak mam je udobruchać

Zmęczona zatykam swe uszy
Śpiąca zamykam też oczy
Obejmij mnie mocno teraz
Aż noc mnie ciszą zaskoczy


1 komentarz:

  1. Wow, jaki ten utwór jest melodyjny, gdy się go czyta! Ładne metrum, a do tego opis, gdzie myśli potrafią zamknąć. Jestem pod sporym wrażeniem, bo strasznie się utożsamiam z podmiotem - choć uwielbiam być sama ze sobą, to czasami własna głowa zdaje mi się wrogiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń