Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 18 lipca 2021

[105] Wiersze: Manifestacja ~ Kaja Wika

 Ostatnio jedyne, co mogę pisać to wiersze, więc z tego tytułu powstaje nowa seria. Zgromadzę w niej wszystkie utwory tego typu. Niektóre lekkie z humorem, niektóre ciężkie jak kotwica ciągnąca na samo dno.... No ale ja tak mam, fazy jak księżyc. 





Dźwięk dzwonka uderza niczym wspomnienie 

Rozmowy, która wyjaśnić zawiłość spraw miała

Lecz cisza zwycięża w odpowiedzi na próby

Ze mną szansy się skomunikowania


Udaję, że nie słyszę, nie widzę i nie pojmuję

Zawiłość tej relacji jest wszak umiarkowana

Jak kibic sama sobie życzliwie folguje

Możliwość szczęścia przecież jest mi pisana


Odmawiam czarno widzenia spraw otaczających

Ściągać do siebie nieszczęścia dziś nie chce

Wiedząc, że jak magnes przyciągający

Moje myśli urzeczywistniają co we mnie


Skupiam się na dobrym i jasnym

Szarość kolorem utulam troskliwie

Daję sobie otuchę i wsparcie

Patrząc na swoje życie życzliwie


Tak wiele dobra mam w sobie

Tak wiele wspaniałości mnie otacza

Słońce patronem mej drogi

Nawet księżyc jego odbiciem mnie uracza


Nigdy nie pozostaje sama

Samotność nie jest mi przeznaczona

Nawet w tej ciszy i złudnej pustce

Miłością wszechświata jestem otulona









4 komentarze:

  1. Tu byl moj komentarz. Juz dwa razy. Pisze go trzeci raz D: blogger, jeb sie!

    Czarno widzenie - bardzo adekwatne określenie. Znam i bardzo nie lubię, zarówno u siebie, jak i u innych. Ale jak ciezko z tym walczyc czasem. Czasem strach dominuje i zasiewa czarne myśli w glowie. Dlatego wszystko co w niej mam po przeczytaniu tego wiersza to: chcialabym kiedys napisac podobny. Chciałabym znaleźć to wszystko w sobie. Odsunac szarosc i pesymistyczne wizje. Te slowa pozwalaja dostrzec inna perspektywę. I nadzieję, by ja zmienic. Może nawet w tym pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.
    Przypomina mi tempem inny wiersz, który czytałam lata temu, jednak w Twoim jest więcej świata. Podmiot liryczny przyjmuje to, co ofiaruje świat wokół, dostrzegając przy tym piękno.
    Magiczne doznanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń