Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 1 sierpnia 2021

[106] Wiersze: Sen o lataniu ~ Kaja Wika

 



Kochaj gorąco tak

By płomień ogrzewał każdą noc

Lecz nie na tyle płomiennie

Aby topić wosk w skrzydłach

Gdy ten zniknie w promieniach

Wschodzącego słońca


Śpiewaj i tańcz w euforii emocji

Przeżywanych razem i osobno

Nie zapisując zasług za szczęście

Tylko tym jednym ramionom

Które trzymają cię, gdy ty chcesz fruwać


Wypatruj pasji bezsprzecznej w całej jej pełni

Nie niosąc ze sobą całego bagażu warunków

Przyjmij z otwartym sercem dary

Co światłem i cieniem spowite ma każdy

Iluzje odrzuć wymownie


Zrozum, gdy droga twoja

Z inną drogą rozejść się musi

Gdy każdy na swym horyzoncie

Obraz przeznaczenia zobaczy

I ciesz się 

I dziękuj 

I doceniaj 

Ilość chwil tych przeżytych razem

Ilość zachodów słońca dzielonych

Ilość nocy nieprzespanych


A potem wzejdź jak gwiazda na niebie

I własnym blaskiem rozpocznij nowy dzień

Oświetl swą drogę

Wyznacz nową ścieżkę 

I nią podążaj










2 komentarze:

  1. Hej :)
    Jak nie przepadam za mowami motywacyjnymi, bo uważam, że nie da się powiedzieć każdej osobie tego samego ze względu na to, jak się między sobą ruszymy, tak Twój utwór jest na tyle uniwersalny, a do tego ładnie ujęty w słowa, że aż poczułam się podbudowana, co w tak deszczowy dzień jak dzisiaj jest potrzebne. Dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslanie jasne i pozytywne, zachecenie do takiego carpe diem. Jednak nie do konca do mnie dzis trafia. Moze za duzo we mnie buntu w tej chwili. Moze potrzebuje bardziej skondensowanej formy. Chciałabym zlikwidowac dystans miedzy mna a tym wierszem i po prostu zastosowac płynące z niego rady. Ale dzis jeszcze nie umiem.

    OdpowiedzUsuń