Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 12 lutego 2023

[140] Ilekroć cię wołam ~ Wilczy

 Więcej

Patrz mi na ręce

Czy widzisz ścieżki żłobiące serce

Mosty łączące życie ze snami

Plan z marzeniami


Oswajasz demony

Pozwalasz przebrać miłości

 Nie mam nic do obrony

Uciszasz skutecznie pięści 


Czy widzisz mnie

Czy widzisz krążące wokół idee

Dzień połatany śmiechem

Krzyki kojone sumieniem


W końcu staniemy

Twarzą w twarz ze strachem

Pozwól, że nie uciekniemy

Pozwól mi na to czasem


Zbudź mnie

Gdy przyjdzie ich wielu

I wtedy

Na skraju świata

Skończmy odważnie

Ten akt





2 komentarze:

  1. Świetny wiersz, bardzo mi się spodobal, ale wyczulam tu trochę niedocenienia w stosunku do podmiotu lirycznego , czyżby świat nie zdawał sobie sprawy ile nosi na swoich barkach i jak ciężka pracę wykonują jej dłonie. W podmiocie rośnie złość z tego powodu, nie wie czy jest widziana prawdziwa, czy świat zgadza się i dostrzega jej poglądy i może potrzeby. Takie emocje mogą wywoływać strach o to jest w porządku, każdy może sobie na to pozwolić ale nigdy nie można się poddawać 😀🙂😀 ale sobie zrobiłam interpretację, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Jest w tym utworze pewna chęć bycia niezależnym, ale i wspólnego mierzenia się ze wszystkimi możliwymi przeszkodami. Widzę tu też nadzieję i wiarę w siebie. Nieźle zgrane wersy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń