Apel wojskowy:

Nowy temat (czas do 26.05): Jestem przy tobie. Nieważne, co jeszcze przyjdzie ci do głowy, jestem przy tobie. Klucze: sądzić, nachalny, patyzant, wygodnie

Namierz cel:

niedziela, 25 grudnia 2022

[137] Siewca gniewu i niespokoju ~ Wilczy

nie studziłeś mnie, podsycałeś

skwierczące

pełne po brzegi były nasze niedziele

tłuste

nasze usta pełne

bolące 

jak patrzenie prosto w słońce

niepokojące

twoje blizny blade krążące pomiędzy 

moimi snami moimi

udami


pamiętasz

tamte noce tamtego lata 

parne spocone nienasycone

pamiętasz

co się stało

rozłupany opuchnięty

rozrzucone kości

pamiętasz

jak płakałam

jak mówiłam 

że cię nie opuszczę


i chyba moje dłonie

czy były czerwone


pamiętasz


jak walczyłam za ciebie jak drżałam jak szalałam jak upuszczałam im krwi w imię chorych idei pamiętasz jak się bałam pamiętasz co obiecałam jak zaciskałam zęby pamiętasz co zrobiłam jak ci wybaczyłam i wierzyłam i że nie uciekłam nigdy cię nie zostawiłam nawet gdy cię zabiłam


i kiedy rano przyszli po mnie 

pamiętasz

już nie żyłeś

a ja pozostałam

bez kompasu bez szczepień

bez szans

przetrwałam

i tylko echo w mojej głowie

czasem każe mi

wyć




1 komentarz:

  1. O rany.
    Nie jestem pewna, czy podmiot w jakiś sposób chce się usprawiedliwić, czy może to jednak tylko powrót wspomnieniami, ale przeszły mnie ciarki. To przez ten krok, jaki wypływa z wersów i spomiędzy słów.
    Nie umiem analizować wierszy, jednak lubię, kiedy wywołują u mnie emocje na trochę dłużej niż sekundę. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń